sunnuntai 12. joulukuuta 2010

My room, my rules

Mooips,

Nyt tulis sitä huonepostausta mitä lupasin :) Mitäs tässä turhia lörpötteleen, vaan mennään videoon ja kuviin:


Mun pöytä, mikä on yleensä kaikkien meikkien ja muitten roinien peitossa.. Mutta nyt siivosin kaikki tavarat tohon mun hienoon laatikostoon :) Katellaas vähän tarkemmin:
Pöytä on muuten IKEAsta

KLIKKAA KUVA ISOMMAKSI!
Ensimmäisissä kahessa pinkissä laatikoissa on mun meikit ja korut :) Ekassa on siis meikit, ja tokassa korut.

Sitten tää iso sininen laatikko, missä säilön mun hiuslakat, rasvat, dödöt, muotovaahdot etc :)

Sitten kahessa pitkässä vihreessä on mun patterit :D:D ja randomroinat :) Mm. kynsilakat, puukäsikorut, hiusjutut ja sen semmosseeet.

TÄNKIN KUVAN VOI (PITÄÄ) KLIKATA ISOMMAKS!
Mun yöpöytä (laatikosto) ja sen ylhäällä muistitaulu ja kello :) Yöpöydällä pidän muutamia lehtiä, puhelinta ja pari taulua. Muistitaulussa on pari muistoo mm. paramoren keikkalippu ja semmosia jutskia =)

Kattokaa kui "tarkka" kuva mun pskasamsungilla sain otettuu :D Säilytän mun tommosia ketjukoruja apinanaulakoissa (älä kysy:D) ettei ne mee ihan sekasin tuolla korulaatikossa.

Ja sänky kaikessa pyhyydessään <3

Nyt sinne kepapille Karon ja Kaisan kaa, heisun!!


3 kommenttia:

  1. Kiva blogi (Y)! Ihania vaatteita ainakin löytyy ja kaikkkee muuta ihanaa (: ps. pakko ruveta lukemaan jatkossakin (:

    VastaaPoista
  2. voi kiitos paljon! :) uudet lukijat on aina tervetulleita!

    VastaaPoista
  3. onkos tuolla laatikossa missä on patterit niin sidepaketti??

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe