sunnuntai 26. joulukuuta 2010

Joulupostaus

Heisun,

Nyt sitten tulis sitä joulupostausta, tää vähän viivästy kun meijän kone on tosiaan huollossa ja kirjottelen äidin työkoneella.
Joulu oli tosi antoisa ja ihana :) Meni kyllä ihan liian nopeesti, eikä oikeestaan tuntunu ollenkaan joululta, sitä se ikä teettää..
Kaikki sukulaiset keräänty yhessä syömään ja seurustelemaan toistensa kanssa, tyyppillinen joulu =)
Mennääs sitten kuviin, joita onkin aika paljon tällä kertaa.
Saaran ottama kuva, jossa näkyy vilaus mun omaa järkkäribeibee =) Se on Nikon d3100! Ihan postauksen lopussa on pari kuvanäytettä ;)

Minä ja Saara illan alussa :) Tässä näkyy molempien asuja, mulla oli siis sama kun koulun joulujuhlassa, ja te ootte sen nähnytkin jo.

Supahieno kuusi.

Ja sitten yhteen joulun kohokohdista, lahjoihin :)
Naama kusee kympillä..

Babylissin kiharrinsuoristin -rauta, tulee kyllä tosi tarpeeseen sillä se mun Vidal sassoonin vihree rauta veti ihan viimeisiä.

Inception-elokuva. Sain veljeltä, käytiin kattomassa tää kavereitten kaa ja oli sen verran hyvä, että vinkkasin vähän :)

H&M:n lahjakortti, 30 e

Nomination koruun kaksi palaa. Voisin ottaa niistä kuvaa sitten myöhemin. Mutta toinen oli sydän ja toinen koira :)

Saaralta taulu, missä ollaan me kultasin kehyksin sekä toivomani huulipuna :) Sävy on 10 ja Lumene.

So... sarjaa oleva pakkaus, joka sisälsi hajuveden, suihkusaippuan ja vartalorasvan. Haisee muuten mielettömän namille :>

Sininen SUPApehmee kylpytaki. Toi on aivan ihana, mutta en oikein tosta ulkonäöstä perusta.. heheee.

Ja mun järkkärin kamerapussi, että pysyy vehje ehjänä :)

Ja sitten pari kuvanäytettä mun kameralla, itte oon siis ottanu:


Semmosta, toivottavasti kaikilla oli kiva joulu! Huomenna Saaran kaa stadiin shoppaileen, siitäkin postausta erikseen. Huomisiin!

2 kommenttia:

  1. tää on vanhaa jo mutta mulla on tota so... sarjaa mutta sinä on suihkusaippuan tilalla huulikiilto:)

    VastaaPoista
  2. Ei näis missää oo mitää kommentoijia ::D

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe