torstai 30. joulukuuta 2010

Moiksu,

Tänään oltiin Karon kansa pizzalla(lue: mä söin kebbabbii) ja meillä tappamassa aikaa :) Oli oikein hauskaa, varsinkin siellä pizzeriassa. Tuli niin ähkyks oikeesti, maha paino varmaan jotain 1000 kiloo :D
Perhepotretti <3

Mites toi mun suu?

Karon naminam pizza tuplajuustolla!

Ja mun kebab "kepsu" :) Namm, jaksoin kyllä syödä vaan puolet.. hehee

Ja kyllä, täyteen mahaan pitää vielä änkeä parit suklaat.. burb


Päivän asu:
sori mun naaamaaaa
Korvikset- KappAhl
Korallin värinen huppari - H&M
Ruskea laukku - Anttila
Musta toppi - ONLY
Farkut - KappAhl


1 kommentti:

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla