torstai 30. joulukuuta 2010

Moiksu,

Tänään oltiin Karon kansa pizzalla(lue: mä söin kebbabbii) ja meillä tappamassa aikaa :) Oli oikein hauskaa, varsinkin siellä pizzeriassa. Tuli niin ähkyks oikeesti, maha paino varmaan jotain 1000 kiloo :D
Perhepotretti <3

Mites toi mun suu?

Karon naminam pizza tuplajuustolla!

Ja mun kebab "kepsu" :) Namm, jaksoin kyllä syödä vaan puolet.. hehee

Ja kyllä, täyteen mahaan pitää vielä änkeä parit suklaat.. burb


Päivän asu:
sori mun naaamaaaa
Korvikset- KappAhl
Korallin värinen huppari - H&M
Ruskea laukku - Anttila
Musta toppi - ONLY
Farkut - KappAhl


1 kommentti:

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe