tiistai 28. joulukuuta 2010

Lisää alennus myyntejä

Heipsaa,

Tänään oltiin taas Saaran kaa alennusmyynneissä, tällä kertaa täällä Hämeenlinnan :) Ja kyllä, sieltäkin tarttu juttuja mukaan, vaikka niin ei ollut tarkotus.
H&M:stä löysin lökäpöksyt, ja ne oli kyllä ihan tarpeelliset, sillä mun vanhat lökärit ratkee ihan just. Sitten löyty KappAhalista kivat korvikset, huomenna kuvia :) Saara osti sieltä semmosseen ihanan bilelaukun "clutchin", jossa oli jotain pitsiä sun muuta, ja oon hippasen mustasukkanen siitä.. saa nähä päätyykö se pienokainen mun laukkuvarastoon, hiihii. Ostin myös huulirasvan ja ihanan mustan rusettipannan Ninjasta. Mulla ei oo semmosta pantaa, mikä olis a) mulle sopiva b) siinä olis koriste ja c) että se pitää hiukset ylhäällä, joten pantakin oli ihan great-ostos! Meeiinasin ostaa The Body Shopista yhen voiteen, mutta pidin näppini erossa, go me! :D
Vuokrattiin Sex and the city 2 ja ostettii vähän karsuu :) Siinähän se iltakin meni mukavasti, leffakin oli mainio!
Kun tultiin meille, ja näytin porukoille ostoksiani, huomasin, että mun H&M:n kauppakassi oli jääny Seppälän pukukoppeihin. Eikun äkkiä soitto Seppälään ja siellähän ne oli. Lähettiin hakemaa niitä ja nyt mun pökät on onnellisesti kotona mun jalassa lämmittämässä.
Huomenna Saara lähtee kotio, ja huomenna mä myös pistän kuvia ostoksista :)
Oonko muuten kertonu, että meillä on mun serkun Miisan koira hoidossa? Se on terrieri, ja nimi on Taksu tai Torsti. Miisu on nyt Egyptissä, ja kun se tulee sieltä niin kysäsen saanko luvan lisätä kuvia siitä tänn blogiin, niin pistelen jos saan, sen verran söpö piski kyseessä!
Pysykää linjoilla, sillä huomenna pistelen asukuvia ja ostoksia :)

Eilen otettu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla