maanantai 6. joulukuuta 2010

Cousins, cousins, cousins

Heipsu,

Tietenkin.. tietenkin kamerasta loppuu patterit kun pääsen kuvaamaan videota.. Jotenkin musta tuntuu, että aina on tää sama virsi :D Mutta eipä oo enään kauaan, kun saan mun järkkäribeibin jouluna <3
Joteen, päätin tehdä toisenlaisen postauksen! Joka koskee... SERKKUJA! Mulla on toosi paljon serkuksia, mutta yks kolmenporukka viä kyl kaiken! Nimittäin me tehotytöt; Miisa, Saara ja minä! Meillä on niin paljon muistoja, että jos kirjottaisin niistä kirjan jouduttais tekeen 1000 osaa <3 Te tytsyt ootte mulle kaikki kaikessa, en tiiä missä olisin ilman teitä! Antaa nyt tän hirveen kuvaryöpyn puhua puolestaan;
Kuvat on sitten ties miltä ajoilta..












I LOVE YOU GUYS!!
Alimmasta kuvasta: Minä toi jolla on silmälasit, Keskellä oleva on Miisa ja lyhyt tukkainen on Saara. < voitte siitä päätellä muissa kuvissa olevat!

1 kommentti:

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe