maanantai 6. joulukuuta 2010

Cousins, cousins, cousins

Heipsu,

Tietenkin.. tietenkin kamerasta loppuu patterit kun pääsen kuvaamaan videota.. Jotenkin musta tuntuu, että aina on tää sama virsi :D Mutta eipä oo enään kauaan, kun saan mun järkkäribeibin jouluna <3
Joteen, päätin tehdä toisenlaisen postauksen! Joka koskee... SERKKUJA! Mulla on toosi paljon serkuksia, mutta yks kolmenporukka viä kyl kaiken! Nimittäin me tehotytöt; Miisa, Saara ja minä! Meillä on niin paljon muistoja, että jos kirjottaisin niistä kirjan jouduttais tekeen 1000 osaa <3 Te tytsyt ootte mulle kaikki kaikessa, en tiiä missä olisin ilman teitä! Antaa nyt tän hirveen kuvaryöpyn puhua puolestaan;
Kuvat on sitten ties miltä ajoilta..












I LOVE YOU GUYS!!
Alimmasta kuvasta: Minä toi jolla on silmälasit, Keskellä oleva on Miisa ja lyhyt tukkainen on Saara. < voitte siitä päätellä muissa kuvissa olevat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla