keskiviikko 1. joulukuuta 2010

My favourite 2010 part 2

Moikkaa,

Voi perkule mun kaaa! Poistin sen vahingossa väärän videon mun kamerasta.. ja nyt on voimavarat niin loppu, että ei ollut energiaa tehä uusiks! Joten tyydytään vain kuviin :) Eilenhän tein mun lemppari tuotteet, nyt olis tavarat, here we go!

Alotetaan hiustavaroilla. Eli; mä joka aamu melkein suoristan hiukset (aijajia) jos jaksan, siksipä tämä Vidal Sassoonin rauta on ollut kovassa käytössä tänä vuonna :) (Sen on kyllä näkönenkin) Toi ei revi hiuksia ja tekee tosi hyvää jälkeä.

Hiusjutuilla jatkettaessa. Mun boppypins ja tupeerauskampa. Boppypinssit on ollu ihan ykkösiä johonkin nutturan tekoon ja muutenkin! Ne ei näy hiuksista ja on helppoja käyttää, muutenkin mahtavia ja pitää ne ylimääräset hiukset kurissa.
Mites toi tupeerauskampa... hehe. Se meni rikki, niinkun kuvasta saattaa huomata :D Siitä lähti se piikki osa irti, mutta empä mä sitä kauheesti tarvinnutkaa :) Mulla on must olla toi joka paikassa mukana! Saa hiuksiin vähän elämää kun niitä tuperaa tai kohottaa vähän. Painosanalla vähän! Ellet haluu näyttää kutakuinkin tältä:


Kaikki korvakorut, ja muutenkin korut! Noista on tullut mun ehdottomasti lempparit! Käytän noita koko ajan. Noi Blingbling kutstutuksi olevat korvikset on ajattomat, niitä voi käyttää millon vaan missä vaan, minkä tahansa kaa!:)

Alotetaan vasemmalta: Stephenie Mayerin Twilight kirjasarja. Oon ihan heikkona noihin, musta kirjat on parempia kun elokuvat :)
Rakas prinsessapäiväkirjani, mun on aina pakko kirjottaa tonne illalla päivän asioita tai kuulumisia. En saa unta jossen kirjota mun päivikseen :D
Ja viimeinen, eli mun blogi! Joo-o, blogi. Kaikki nyt varmaan kelaa päässään, että miten tommonen monsterikirja liittyy blogiin? No sillalailla, että toi on mun blogivihkonen johon kirjottelen kaikkia postausideoita etc. :) Blogista on tullu mulle tosi rakas, ja tänne on ihana kirjottaa itsestään ja sen vierestä kun tiedän, että tätä lukee ainakin muutama henkilöä. Kirjotan tätä toki myös itseni vuoksi, sillä musta on ihanaa ilmasta tunteita kirjottamalla! :)
Tulipa syvällistä.

Huomisiin beibet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla