sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Shobbing

Moooi,

Aattelin nyt vähän esitellä mun viikonloppusia ostoksia :) Lauantaina olin kaupungilla Karon kaa ja tänään olin kirpparilla ja sen jälkeen Kaisan kaa tiiriössä. Lauantaina oltiin myös koomikot vs. HPK:n pelaajat -jalkapallo pelissä! Nähtiin mm. Ismo Leikola, Niko Kivelä, Jaakko Saariluoma.....
Mutta nyt vähän videota ja kuvia! Pistäkäää kommenttia mitä piditte ostoksista :)
 Täydelliset farkkushortsit henkkamaukasta hintaan 24,95 e
 Vielä täydellisempi kirjekuorilaukku H&M 14,95 e
 Ruskea lettivyö myöskin hooetämmästä 4,95 :)
 Sitten räikeän pinkki Wet´n'wildin huulipuna Seppälä 4,45 ja kirpparila punainen lompakko 1 e
 Niittivyö, josta revin niitit irti 2 e ja leopardivyö 1 e. Molemmat siis kirpparilta.
 Kaks toppia yhen hinnalla, KappAhl 9,95 e Taisin sanoo videolla, että noi oli Lindexiltä.. en muista :D
Valkonen bleiseri, joka ei todellakaan edusta kuvassa :D Mutta tosiaan sekin oli kirpparilta hintaan 2 e
Semmosia ostoksia, mikä miellytti? :)

9 kommenttia:

  1. Vähä toi maastokuvioinen vyö on järkyttävä! :D Onneks sitä ei tarvii enää ikinä nähä :D

    VastaaPoista
  2. ihania, rakastan tota punaista lompakkoa ! :D

    VastaaPoista
  3. Ano: äläpä, onneks se on nyt turvallisesti roskiksessa ja niitit tallessa :D
    PP: kiitos, ja samoin !:)

    VastaaPoista
  4. voi vitsi ku kivoja :) pitää itekki lähtee shoppailee kesä kuteita jo!

    HUOM. Varoitus: noihin niitteihin jää v**** pahasti koukkuun!:D

    VastaaPoista
  5. Sonja: jepa :) ja jooo mä huomasin :D:D: oon niittaillu jo farkkushortsit, pari laukkuu..
    aibsu: tack :)
    Anonyymi: tällä viikolla :) !

    VastaaPoista
  6. lompakko ja laukku on kyllä ihania(:

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe