sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Party rock anthem

Helou,

Nyt tulee tämmönen tosi sekava ja pitkä postaus, koittakaa kestää! :D En tiiä yhtään mistä alottaisin....
No vaikka siitä mitä tää postaus pitää sisällään :) Ensin esittelen mun ostokset teille, sitten niistä kuvia ja siit saatte päättää yhen asujutun.. jaajaa sitten vähän kuvia ja tekstii kun olin Karolla ja Kaisalla eilen yötä :)
Alotetaan niistä ostoksista:
 Citymarketista kengät 39,95 e Pure love <3
Ihanat "nahka"balsut kans sittarista hintaaan 19,95 e
 Hius- ja pinssikukka Seppälästä hintaan 2,95 e
 Maailman ihanin pitsimekko Seppälästä 39,95 e
Rusettivyö Seppälästä 7,95 e :)
Sitten saatte sanoo mielipiteenne, kumpi asu on parempi, 1 vai 2?

Jaaa mitäs sitten... Ainiiii olin Karolla ja Kaisalla yötä :) Käytiin hakeen grilliltä ruokaa ja katottiin euroviisuja. Suomen olis kyllä pitäny voittaa ihan 100-0!!!! Ihan hirveitä ne kaikki! :D Mitkä oli teijän lempparit? Mun oli Ranska, Itävalta ja Suomi :) Entä inhokit? Ite en tykännä yhtään Ruotsista tai Kreikasta.. 

 Eli voin vielä kerrata kaikki noi kysymykset :D: Mitä piditte ostoksista? Kumpi asu? Euroviisujen lempparit/inhokit? Ja videolla taisin kysyy siitä korkokenkä -"opetus" jutusta :)
Ja by the way, mulla on tänään nimpparit! :)

31 kommenttia:

  1. 2. asu! Vähä ihanat noi korkkarit <3 Georgia ja Viro oli mun lemppareita ja inhosin Kreikkaa! Ja se Azerbaizan mikä lie ei todellakaan ois saanu voittaa... Ja tee korkokenkäopetusvideo, se ois niin kiva! :)

    VastaaPoista
  2. 2. asu! Ihanat noi korkkarit <3 Mun lempparit oli Viro ja Georgia ja vihasin Kreikkaa! Eikä se Azerbaizan mikä lie ois todellakaan saanu voittaa... Ja todellaki teet korkokenkäopetusvideon, se ois tosi kiva! :)

    PS. Rakastin sitä kysymysvideojuttuu joten tee semmonen taas! Mulla ois nimittäin kysymyksiä :D

    VastaaPoista
  3. Toi musta asujuttu eli 2. kuva on mun mielest parempi=) ja sit tee se korkokenkä koulu video!

    VastaaPoista
  4. Lemppareita oli Suomi (tietysti!), Viro, Tanska, Irlanti.. Inhokkeja Ruotsi ja Iso-Britannia.
    Miun mielestä tuo toinen asu on parempi :)

    VastaaPoista
  5. Ano: munkin mielestä se on parempi :) Azerbaizan oli kyllä niin massarakkausmusaa että ei terve! :D Ja joo voisin tehdä :)
    Ano: kiitoksia :) oon ihan samaa mieltä sun kaa! Ja korkkiskoulua tulossa luultavasti ;) ja ehkä jonkin ajan päästä videokysymys juttua :)
    Ano: oolrait :) taijampa tehdä!
    Johanna: Irlanti ei kyllä muhun iskeny.. seelvä :) !

    VastaaPoista
  6. Juu tee korkokenkä koulu! Laita 2, mut siinki vois olla kiva joku vyö :D

    VastaaPoista
  7. Ano: kaimmä sen sit teen =) okei, niin vois.. lets see :) !

    VastaaPoista
  8. sofia ''näin kävellää catwalkilla'' tumps ja sofia liukastuu villasukkaa ::DD

    joo et varmaa arvaa kuka oon ;) hehee

    VastaaPoista
  9. Ano: :D::D:D kyl tiiän kuka oot.. ei muistella sitä :D

    VastaaPoista
  10. ite tykkäsin ruotsista siit irlannin niis biiseist :D:D ja inhokit oli se azerbaza mikä onkaa se joka voitti ja sit joku se boznia ja herzegovina. :D:D

    VastaaPoista
  11. asu kakkone on mustaki kivempi :) ei hitsi, oon ettiny tätä sun blogias jo monta kuukautta, ku oon nähny youtubessa sun videoita ja "seurannu" sen kautta sun blogia :D ja ku mul ei oo mtn käyttäjää youtubeen niin en oo voinu kysyy tätä sun blogin osotettakaa. mut nyt löysin :D tuli mielee et mikä kamera sulla on? :):) ja mitä saat riparilahjaks? mullaki on ripari tänä vuonna =) nii ja viel et ruotsi, ukraina ja unkari oli mun lemppareita :D tulipa pitkä kommentti.... :Dd

    VastaaPoista
  12. Ihana toi mekko ja noi kenkulit ei siin oo mun mielest mitää nolooo, et ostaa cittarista.:)
    Mun mielestä noi molemmat asu vaihtoehdot on tosi kivoi en osaa valita.:)
    Niin joo tee vaa se korkkari opetusvideo, sillä mä en ainakaa osaa kävellä tommosilla metriäkään.:D
    oli kyllä kaikkien aikojen huonoimmat euroviisut. Kaikki oli tosi tylsiä esityksiä enkä ees jaksa kattonu loppuu asti ja äsken vasta mulle selvis, et mikä maa voitti.:Dhehe;D

    VastaaPoista
  13. 2. Oli parempi :) Irlanti oli mun lemppari & halutaan korkokenkä koulua !!!111 :):):)) ja lisää meikkipostausta joku toinen bilemeikki olis kiva koska se edellinenkin oli tosi kiva :))) !! Kiitos sofiaaaa <33333333

    VastaaPoista
  14. joo tee korkkis koulu ! ois kiva :)
    Ite en seurannu silleen euroviisuja, mutta suomi oli tietty jees. JA hei millo ostit ton rusettivyön seppäläst? mietin vaan että onkohan siellä vielä noita, kun toi on aika söppä c:

    ainii, millä riparilla oot? :)))) ite 5

    VastaaPoista
  15. moi: melkein samaa mieltä ;D
    Ano: hyvä, että löysit ;) ! jaa mulla on Nikon d3100 ja mä ainakin toivon kameran jalustaa ja kännykkää :) ja tietty rahaa ;) euroviisut oli tosiaan tosi paljon huonommat kun esim. viime vuonna!
    Ano: joo kaimmä sen korkkiskoulun teen =))
    Ano: meikkipostausta yrittelen tehä juu =) ja kiitoskiitos:)
    noora: ostin sen kaks päivää sitten, niin ihan varmasti on :) ja mä oon 21, celle
    Ano: oolrait ;)

    VastaaPoista
  16. joo :)) mulla onki jo jalusta mut järkkäri viel puuttuu :D

    VastaaPoista
  17. molemmat asut oli kivoja ja toi pitsimekko on kyllä ihana :) tokas oli ihanat korkkarit mut mun mielestä eka asu oli hienompi. se vyö antaa siihen näköä :)

    VastaaPoista
  18. ihana toi mekko, sovitin sitä tänään seppälässä mutta mulla se ei kyllä sopinu yhtään, sulle sopii hyvin =)

    VastaaPoista
  19. Oi mitkä kenkulit ! IHANAT nuo korkkikset !

    Ja mun mielestä asu 1. oli parempi:) Se oli tosi rento ja mukavan kesänen !

    VastaaPoista
  20. 1. asu oli ehkä parempi (:
    mut tee se korkokenkäopetusvideo vaa (:

    VastaaPoista
  21. 1. asu on parempi ja kesäisempi. Hehe, hassua että tekisit korkokenkävideon kun just sanoit että sua pelottaa itteäkin kävellä korkokengillä kirkossa :--)

    VastaaPoista
  22. Ano: oukkidoukki :) hassua on myös se, etten mä kävele kirkossa korkokengillä vaan balleriinoissa :>

    VastaaPoista
  23. Ehottomsti 2! Aivan sjumalattoman upeet noi korkkarit i like it <3333

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe