sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Sinulle joka formspringissä kyseli postausta :-)

Heeijsan,

Taas yksi viikonloppu takana ja uus viikko edessä :) Enäään alle viikko niin on joulu!!!!! Jippikaijeee :)
Viikonloppu oli aika täyteinen. Perjantaina kävin Karon kanssa ostelemassa joululahjoja, ja niitähän löyty :) Mutta ei selvitty siltä reissulta ilman haavereita, niinkun ei koskaan :D Nimittäin oltiin menossa Karon kanssa semmosta mutasta mäkee ylös, ja totta kai minä päätän kaatua siihen mutaan ja housut menee ihan kurasiks! :DD Mee nyt siellä kaupoilla ihan paskasilla housuilla ja jätä kauppojen lattialle hirveet mutaset jäljet.. Kauppatädit katto aika ilkeesti..
No lauantaina kävin ostamassa vielä vähän lisää joululahjoja :) Löysin ittellekkin pari juttua, huomenna niistä! Olisko jopa videoita? ;)
Lauantaina myös Karo ja minä värjättiin mun hiukset..... Alhaalla kuvaa :) Ihan ookoot näistä tuli omasta mielestä :) Käytiin myös pitsalla tyttöjen kaa ja katottiin karsee kauhuleffa.. Painajainen elm streetillä, onko joku nähny? Me katottiin se uusin niistä. Hyi olkoon!
Sunnuntaihin. Kävin värjäämässä Emmin hiukset ja niistä tuli oikein kivat :) Nytten pitää mennä peseen meikkejä, suunniteleen huomista asua ja sen semmosta :)
Mitäs teijän viikonloppuun?

21 kommenttia:

  1. tee video ostoksist ja kaikist lahjoist mitä ostit ,
    tää sun blogi on paras'

    ja sun pirtee energinen olemus ja ääni piristää mun tylsät illat love U
    (en tarkota tota sillee pervostiXD)

    VastaaPoista
  2. uij ihanat hiukset ! sopii älyttömän hyvin (:

    VastaaPoista
  3. Oi vähän hienot hiukset sopiii hyvin sulle.:) paitsi et toi kuvanlaaatu on aika pashhka:D Onko Karolla tai Emmillä blogia?:)
    Videopostaus ois kyllä kiva taas;)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: teen kyllä ostoksista, mutta enhän mä nyt voi lahjoja näyttää koska mun kaverit lukee tätä blogia :D ja ne on jo paketoitu :) kiitoksia paljo, love u too! :)
    noora: kiitti!! :)
    Anonyymi: kiitos!! :) joo webbilaatu :D ei oo kummallakaan blogia :>

    VastaaPoista
  5. haaha söpöjä nuo kuvat ♥ juu mut hei sai ne kauppatädit ainaki hommaa ku alkoivat (luultavasti) siivoamaan sun jälkiä :D ja eipä täs mitää, perus viikonloppu kotona chillaillen ja dataillen.

    btw hiuksistas tuli kivan väriset c:

    VastaaPoista
  6. SHOW THE NEW THINGS IN A VIDEO, PLEASE.

    VastaaPoista
  7. jeep, oon nähny sen koko leffa sarjan painajainen elm streetil, mut ne jotkut on vähä vanhempii nii niissä on kyl naurettaviiki juttuja :D

    VastaaPoista
  8. Tee videota ostoksista! Kivat noi hiukset :>

    VastaaPoista
  9. heei sofia (: ää noi hiukset o yli ihanat :D mut millo ihmees teet sen ' koti ' videon !?!?!!!?!? sitä odotellessa... muute, hyvää joulua! By; arvaa kuka :D noei, horrorandsex

    VastaaPoista
  10. eiii =( hiukset kyllä sopii mutta blondit on parhaat, mielestäni.

    VastaaPoista
  11. Kivat hiukset :) ja mäki laatua ♥ niiiiiii ja voitko sitte tehä sun saamista lahjoista postauksen joulun jälkeen joskus?? (::

    ps. huomaathan että kommentoin myös sitä sekalaista postausta jossa oli meikeistä sun muusta randomista ;)

    VastaaPoista
  12. oon nähny sen leffan kans.. se on iha kamala!!! :D

    VastaaPoista
  13. mä oon nähny sen leffan myös, kauhee! arvaa oliko pelottavaa nukahtaa sen jälkeen :DD

    VastaaPoista
  14. cokeholic: kiitos :) ja niimpä :D:D chillailuviikonloput on just niitä parhaita :>
    saya: kiitti! :)
    Anonyymi: I WILL :)
    rosaa.: joo uskon :DD
    Elsa: jooteen :) kiitos!
    Anonyymi: kiitti! :) nokun en tiiiä teenkö sitäää.... hyvääää joulua sullekkin :)
    Astonishing: voieii ): nooo toivottavasti pidät näistä silti, vaikka blondit oli kivemmat :>
    Mariasd: kiitti :) samoiN! :D joo voin! joo huomasin ja vastasin siihen :)
    Anonyymi: niimpä!! :D

    VastaaPoista
  15. tee sofia pliiiiis :( ois niiin mageet nähä sun/teidän asunto! :D by; horrorandsex (lyhenne has)

    VastaaPoista
  16. Ihanat nuo sun hiukset!<33 Aiotko jossai vaiheessa tällä viikolla tehä sellasen joulumeikkitutorialin? Olisin tosi kiitolline jos tekisit;)

    VastaaPoista
  17. Anonyyymi: kaaaippä mä sit teen :D
    Jembuu: kiitos! :) kyllä mä teen ennen joulua!! :)

    VastaaPoista
  18. Moikka Sofia! :)

    Löysin sut youtubesta ja rupesin kattomaan sun videoita. Kiinnitin huomiota sun ääneen, se on fantastico! Mutta mä sit rupesin kattomaan sun videoita vaan. Mutta en sitten toisaalta tykännyt sun blogista niin paljon, että rupeaisin lukemaan.

    Mutta sitten huomasin tän videon: http://www.youtube.com/watch?v=hGngP0PRIOw&feature=related

    Ja mä sulin. Sää avauduit kameralle sun painosta joka ei sua miellytä. Oot aidoin bloggaaja kenet tiiän videonvälityksellä. Mä en voi muuta sanoa, kun että tsemiä ja jos tietäisin sua kiusanneiden poikien nimet niin niillä ois koulunalussa mustat silmät jokaisella! Olet ihana, väliä sillä minkämuotonen tai painoinen olet. Sitäpaitsi kuka haluaa olla pakkasen raiskaama pulkan naru, "jee oon 50kg, vois laihuttaa...."! :)

    VastaaPoista
  19. Jenna: moips! :) ääneen? :D haha, kiitos kummiskin :) harmi :(
    kiitos, tsempparit otettu vastaan! :) niiimpä..

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla