tiistai 29. maaliskuuta 2011

Noni hyvä mä...

Eli nyt vielä siiis, kun oon nyt tehnyt sen videoblogin :) Nyt kun rupeen kutsuun teitä jotka haluu sinne niin siihen tarvii teijän s-postin jota käytätte täällä blogissa. Koska en tiiä teijän sähköposteja, niin nyt jos haluatte mun videoblogin lukijaks kommentoitte tähän teijän sähköpostiosoitteen! :) Jos arastaa ajatus kommentoida oma s-posti niin voitte myös lähettää teijän sähköpostin mulle sähköpostitse! Joka on: so-fi-96@hotmail.com Kauheeesti sähköposti sanoja! :DD 
Toivottavasti ei ollut liikaa harmia teille! ): Eli siis: Kommentoikaa tähän pelkkä sähköpostiosoitteenne jos haluatte mun videoblogin lukijaks! :)
Ps. Anonyymejenkin pitäis mun mielestä pystyy lukemaan sitä kunhan vaan pistää tähän s-postinsa! Tai lähettää sen mun s-postiin.
Pps. Tän blogin videot poistan ensviikon maanantaina! 
 

32 kommenttia:

  1. rebekka.peltomaki@hotmail.com && rebbbbbes@luukku.com < laita noi moellmat ku e oo varma kumpi se o mikä mul o bloggeris ;d

    VastaaPoista
  2. pinja_merilainen@hotmail.com <--- siinä on minun :D

    VastaaPoista
  3. saara: ... :D
    rebe: okie kiitos:)
    moi: kiitos!:)

    KIVA KUN JAKSATTE PISTÄÄ, OON TÄMMÖNEN SÄHLÄRI ;D

    VastaaPoista
  4. janni-96@hotmail.com siinä ois :)

    VastaaPoista
  5. reettta ja Janni: kutsut tulossa :)

    VastaaPoista
  6. kaisa_006@hotmail.com

    Ootan hei jo innolla ! =)

    VastaaPoista
  7. kaisa ja heidi: kutsut pistetty! :)

    VastaaPoista
  8. juu mun pitäs lua tänne tunnus. Voitko poistaa ton mun viestin ettei kukaa saa mun sähköpostia :---D. Oon siis toi 10 viesti.

    VastaaPoista
  9. ano: okei harmi ): joo ja mä poistan !:D ainakin voit lukee tätä mun normiblogii!! ja ken ties jos mä tännekki viä joskus teen videoita :)

    VastaaPoista
  10. nelli kaisu ja anx: kutsu tulosssa :)

    VastaaPoista
  11. jonnatammela@hotmail.com ! :---)

    VastaaPoista
  12. sanna-yh@hotmail.com ! :: ))

    VastaaPoista
  13. jonna ja anonyymi: kutsut tulossa =)

    VastaaPoista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. iida, elsa, essi ja anni: kutsut tulos :)

    VastaaPoista
  16. sanni-ai@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. wake me later ja anonyymi: kutsut tulossa :)

    VastaaPoista
  18. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  19. laita tohon ku se mu toine ei toimi :) ainoelina95@usa.com

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe