torstai 6. tammikuuta 2011

Movie outfit

Heikunkeikun,

Tänään en oo oikein tehny mitään. Karon kanssa mun piti olla, mutta se vähän jäi. Muutenkin on tänään ollu semmonen vitutus koko ajan päällä, en tiä miks. Tai ehkä tiiänkin, mutta en viitti kertoo sitä tässä, koska pari henkilöä ottais siitä aika paljolti itteensä..
Mutta ilosempiin asioihin, oon kohta menossa mamin kaa leffaaan :) Narnia 3 (oliko se joku Kaspianin matka maailman ääriin tms) olis tarkotus.
Aattelin ottaa huvinvuoks mun tylsästä asusta pari kuvaa, hehe :D
En millään jaksanu mennä suihkuun, niin mikäs siinä muuta kuin pipa päähän ja menoks :)
Bad Hair Day - Pinky
Iso raitaneule - H&M
Legginsit - KappAhl
Laukku - ööööö.. Sofian vaatekaappi ;)

2 pientä helmikorua - H&M
Helmirannekoru - KappAhl
Musta puuhelmikoru - Hermanssin kirppari

Laukku on tommonen iso laatikkomainen :) Toi oli joskus mulla koulussakin, mutta en jaksanut kantaa sitä..

Nyt leffaan! Zauuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla