perjantai 29. huhtikuuta 2011

Douple piknik

Heeijsa,

Oon nyt ollu neljänä päivänä peräkkäin piknikillä linnalla... hehehe! Mulla on teille kahen päivän piknikin kuvat joten antaapi kuvien puhua puolestaan :) Ja lopussa vähän videota, + extrana kaks "blooper" videota.
KESKIVIIKON KUVAT:
 Peppi ei oikein lämmennyt mun pusuyritykselle! :(






 TORSTAIN KUVAT:




JA HUOM! Tää on vaan mun näkemys kesän muodista :)
Ja sit ne kaks lyhyttä bloopervideota... :D


JA SIT VIELÄ VÄHÄN VAPPUTUNNELMAA! :)


<3 HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE, KOMMENTTIA VAAN TULEMAAN :) !
Ps. Ja sulle joka kysyit formsprigistä sitä Kaisan toppia, niin se ei muista kun se on ostanu sen niin kauan aikaa sit.

2 kommenttia:

  1. Emss: meen kavereitten kaa vapputorille ja pietään muuten vaan hauskaa vappuna :) mitässä teet ?

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe