sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Here I am

Heipps,

Pienen pieni tauko oli, jos huomasitte.. :D Vietettiin Karon ja Kaisan synttäreitä koko viikonloppu; keilausta, leffaan, syömään, hiustenvärjäystä ja kaikkee muuta kivaa :) Teen siitä sit postausta kun saan kuvat karolta :)
Tänään mennään syömään koko perhe ulos, johonkin uuteen ravintolaan. Toi oli aika turha.......... :D
Mulla ei nyt tuu oikeesti mitään tekstiä tähän.. Joten illemmalla (toivottavasti) kunnon postausta!
Ja muuten yks kysymys, kun te pistätte kommenttia ja mä vastaan, niin muistaako/lukeeko joku ne vastaukset mitä oon pistäny, kun niistähän ei saa mun mielestä mtn ilmotusta ???? :)
http://www.youtube.com/watch?v=0JncZq8vhzQ < kato tosta mun Stupeflix -video kun sitä ei voinu upottaa :)

8 kommenttia:

  1. kyllä mä ainakin yritän muistaa (:

    VastaaPoista
  2. Kyllä mäkin myös aina yritän muistaa ne lukee : )

    VastaaPoista
  3. luen aina :DD: mä oikee ootan et vastaat =)

    VastaaPoista
  4. Mä luen ne aina, sen jälkeen kun oon uuen postauksen lukenu =)

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe