sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Sundays suck!

Heijpadei,

Monet oli halunnut, että teen sen "viikkovideon" :) Ja joo kyllä mä sen teen, mutta alotan vasta ensviikolla! Koska nytten oo kirjannu ylös mitään kohokohtia, koska aion tehä sillai että ensviikolla alotan tekemään sillai, että joka päivä kirjotan iltasin sen päivän kohokohdan :) Niin sitten on helmpompi tehä se video, eikä tarvii muistella niin kauas! Joten ensiviikon sunnuntaina ensimmäinen VIIKKOVIDEO!
Muo vähän ahistaa nyt, koska on tulossa matikan koe missä on 14 kappaletta mitkä pitää opetella :S Sitten huomenna on äikänkoe, eikä siihen jää mitenkään aikaa lukea, koska matikka ei oo sen mun vahvin ala ja mulla menee siihen suurin aika! Mulla on nyt aika takkusta tää kirjottelu, en tiä miks :D
Mutta nyt meen takas lukemaan matikkaaa, ja plääh... :D Vielä se, että mennään tänään hakemaan äippää lentokentältä, kun se tulee  Lontoosta :) Teen sitten maanantaina (huomenna) videon tuliaisista!



Tää kuva kuvaa just niin mun fiilistä tällä hetkellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla