tiistai 1. helmikuuta 2011

Day outfit and other stuff

Heippaaa,

Tänään oli Englannin koe, ihan hyvin meni :) Perjantaina on sit Ruotsin koe ja sitä rataa... Miks ihmeessä on kokeita? Joo, sillä ehkä katotaan miten osataan mutta ÖOGIHWERGO sekoon :D Ne on pelkkää paperin tuhlausta. 
Saatiin tänään uudet lukkarit, aika rankka jakso, vaikka mennäänkin tiistai, keskiviikko ja torstai puol kymmenee :) Ja perjantaina on kolme tuntia köksää! 
Meen hoitaan veljen kaverin koiraa  torstaina ;) Se on mopsi! Katotaan jos saan luvan niii voisin napsii siitä pari kuvaa, mopsit on niin ihania <3 Oon tehny teille pari videoo, kynsilakkapostaus ja sitten semmonen meikkivideo mikä koskee semmosta "liikunnalista" meikkiä, niikun semmonen raikas ja kevyt, you know?
Mutta mennäämpäs eilisen päivän asuun:
 Luoja muo armahtokoon tän naaman kanssa.. tai sit äiti on vaan huono kuvaan :)
Seepra T-paita - ties mistä :D
Pinkki neule (jota käytän liikaa) - Ginatricot
Farkut - Lindex
Laukku - Vila
 Jontte ja Kalle oli meillä eilen, ja ne totta kai oli mun järkkärin kimpussa :D Ei mitään parasta kuvalaatua. Miehet...
 Ja siinä samalla kun väsäsin teille kynsilakka postausta, niin tapahtu pieni äksidentti.. Just kun olin saanu videon valmiiks ja olin pistämässä lakkoja takasin paikalleen niin PAM tää yks päätti tippua ja vielä mennä rikki, MIKSI OI MIKSI? Toi oli mun toisiks suosikein lempparilakka... ): Sen nimi oli sitä paitti vielä SAMBA!
Ja nyt mun huone haisee kynsilakan poistoaineelta, kun hinkkasin sillä noi kynsilakat pois! Ah, ihanaa!
No mut kaikille hyvää alkavaa viikkoo ja helmikuuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla