lauantai 5. helmikuuta 2011

Paras video ikinä

Helouu,

Oltiin tänään iskän kaa kaupungilla :) Mentiin Anttilaan jossa on loppuunmyynti, kaikki oli -70 % alennuksessa. Olin ihan riemuissani siitä, mutta mitä muo on vastassa kun meen sinne? KOKO KAUPPA OLI IHAN TYPÖTYHJÄ :D Itkin sisäisesti, mutta kunhan vähän kaivelin niin löysinkin jotain :)
Oli pakko tehä webllä video ostoksista kun olin niin laiska, etten jaksanu kuvata järkkärillä.
Tosta tuli mun elämän paras video ikinä :D Luulin ostamaani huulirasvaa purkaks ja söin sitä! :D Repeen joka kerta kun katon ton videon...

 Söpö säästöpossu 0.50 e Anttila
 Nivean plumpinghuulikiilto n. 2 e ja toi huulirasva mitä luulin purkaks (XD) makso n. 2 e Anttila
 Keikkaa pukkaa dvd noin 5 e Anttila
Karkkia Vapaavalinnasta :D
Tänään sitten peliin Emmin kanssa :) Heido puput!

13 kommenttia:

  1. Voiei repesin tolle sun huulirasvan syömiselle 8D Hhhehe :) Kiva video muuten

    VastaaPoista
  2. Anx: mäkin repeen sille :D:D no mutta blondi mikä blondi..... :d

    VastaaPoista
  3. hahah sulone toi huulirasva syäminen ;ddd

    VastaaPoista
  4. rebekka: tosi :D:D oli muuten ihan järkyn makusta!

    VastaaPoista
  5. eikä en oo varmaa koskaa nauranu näin paljon ku tolle huulirasvan syömiselle:D:D näin sut muuten kaupungissa!

    VastaaPoista
  6. anni: et oo ainoo xd miten mä kehtasin pistää tän tänne ?:DD
    rebekka: oli kyl, semmosta nihkeetä :D
    Julia: jep! :Dd
    kaisu: haha sama :D:D mäkin sut !:)

    VastaaPoista
  7. eikä :D:D:D nauroin jonku 10min :Ddddd

    VastaaPoista
  8. Eve: :D:D:D: täs rupee miettii, et oliko kauheen viisasta pistää tätä tänne :D:d

    VastaaPoista
  9. yhyy, miks olit poistanu ton videon ? :( just kaikista paras ! :)

    VastaaPoista
  10. Ppompula: niin oli.. ja mä en itseasiassa muista miks mä poistin sen :D

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe