lauantai 5. helmikuuta 2011

Paras video ikinä

Helouu,

Oltiin tänään iskän kaa kaupungilla :) Mentiin Anttilaan jossa on loppuunmyynti, kaikki oli -70 % alennuksessa. Olin ihan riemuissani siitä, mutta mitä muo on vastassa kun meen sinne? KOKO KAUPPA OLI IHAN TYPÖTYHJÄ :D Itkin sisäisesti, mutta kunhan vähän kaivelin niin löysinkin jotain :)
Oli pakko tehä webllä video ostoksista kun olin niin laiska, etten jaksanu kuvata järkkärillä.
Tosta tuli mun elämän paras video ikinä :D Luulin ostamaani huulirasvaa purkaks ja söin sitä! :D Repeen joka kerta kun katon ton videon...

 Söpö säästöpossu 0.50 e Anttila
 Nivean plumpinghuulikiilto n. 2 e ja toi huulirasva mitä luulin purkaks (XD) makso n. 2 e Anttila
 Keikkaa pukkaa dvd noin 5 e Anttila
Karkkia Vapaavalinnasta :D
Tänään sitten peliin Emmin kanssa :) Heido puput!

13 kommenttia:

  1. Voiei repesin tolle sun huulirasvan syömiselle 8D Hhhehe :) Kiva video muuten

    VastaaPoista
  2. Anx: mäkin repeen sille :D:D no mutta blondi mikä blondi..... :d

    VastaaPoista
  3. hahah sulone toi huulirasva syäminen ;ddd

    VastaaPoista
  4. rebekka: tosi :D:D oli muuten ihan järkyn makusta!

    VastaaPoista
  5. eikä en oo varmaa koskaa nauranu näin paljon ku tolle huulirasvan syömiselle:D:D näin sut muuten kaupungissa!

    VastaaPoista
  6. anni: et oo ainoo xd miten mä kehtasin pistää tän tänne ?:DD
    rebekka: oli kyl, semmosta nihkeetä :D
    Julia: jep! :Dd
    kaisu: haha sama :D:D mäkin sut !:)

    VastaaPoista
  7. eikä :D:D:D nauroin jonku 10min :Ddddd

    VastaaPoista
  8. Eve: :D:D:D: täs rupee miettii, et oliko kauheen viisasta pistää tätä tänne :D:d

    VastaaPoista
  9. yhyy, miks olit poistanu ton videon ? :( just kaikista paras ! :)

    VastaaPoista
  10. Ppompula: niin oli.. ja mä en itseasiassa muista miks mä poistin sen :D

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla