perjantai 17. syyskuuta 2010

Ups


Heippa,

Viikko viimeisimmästä postauksesta...ups. Mites tää säännöllisyys? Nomuttajooo tulin tossa äsken lätkämatsista ja toki kerho vei! ;) 4-2, ja ette arvaa olin vielä ihan aitiossa missä oli kaikensortin ruuat ymsyms, oli nannaa.
Nyt on selvitty kolmesta kokeesta vielä olis pari jäljellä, kyllä niistäki selvitään, Uskonnon kokeesta tuli viä 10 että siitä on hyvä lähtee! =) JA FÖHDSÖFHDFÖGDHGHÖOFÖO SEKOOOOOOOON 15.10 MENNÄÄN LAIVALLE MUN PARHAAN KAVERIN KANSSA!! SILJALINELLE! Oon niin innoissani että pissaan kohta housuihin :DD Mun synttärit on 3.10, niin että ne on vähän niiku mun synttärit. Sit siitä tulee semmonen postaus, että sulla menee elämä ja terveys kun sä luet sitä!
Ja saa onnitella sillon, miten niin muka olen ajoissa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla