perjantai 10. syyskuuta 2010

Cherry cherry boomboom

Heippahei,

Tänään oli liikuntapäivä, niinkun aika monella koululla vissiin :) Mentiin Karon kaa sieniretkelle! Oli ihan mahtavaa:D Mun synttärit on tulossa aika piakkoin, 3.10 joten oottelen jo aika innolla ;) Käytiin äsken Prismassa ostamassa ruokaa ja saatoin ostaa ittelleni vähän Ben Jerrys jätskiä miten se nyt kirjotetaanki.. On ollut aika paska päivä muuten jossei koulua lasketa, kaverit kusettaa ja niin edespäin.. Mutta etiäppäin olis tarkotus kattoo eikä miettii menneitä! Tilattiin(lue: mä tilasin) äsken kepappia tänne, kiva kun en saanu mitään niitten huonosuomi puheesta selvää :D Olin sillai ööö joo pistä vaan juu joo :D Saa nähä mitä sieltä sit oikein tulee.

Ei mulla muuta, pusuij ja have nice weekend!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla