keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Minä täällä hei

Moikka,

Täällähän mä kirjottelen kello 11.13 kotona kylpytakki päällä kun muut ahkeroi siellä koulussa, eli yhtäsuurikuin olen kipeä. Mullon kurkku ihan sikakipee, päätä särkee paljosta räkämäärästä ja heikottaa.. valivali. Huomenna olis enkun koe enkä tosiaan jaksa lukee tässä kunnossa mitään! Sitkun mulla on vähän semmonen olo, että huomenna vois mennä kouluun.. Mut en mee! Sit olis fyken koe tiistaina joka on ihan ÄLYTTÖMÄN vaikee, kaikkia kaavoja ja kaikkee.... No mut se on sitten ohi, mutku tää on ainoo fysiikankurssi kasilla niin tää yks koe vaikuttaa 50% arvosanaan (Y) Että greit. Asiasta kukkaruukkuun. Nytkyn mulla on tässä aikaa niin voisin tehä huonepostausta, kiinnostaisko? Mulla on jo video valmiina ku siivosin sen :> Kuvista tuli kaikista niin tärähtäneitä, että en viitti semmosia pistää.

Ps. Mun synttäreihin on vielä 11 päivää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lol

Pussmoi

1 kommentti:

  1. Kanssa tosi mukavan oloinen blogi :).
    Meidän blogin osoite on muuttunut eli se ei ole enään becauseofashion.blogspot.com vaan

    endlessfriday.blogspot.com
    toivotaan että vanhat lukijat liittyisivät uudestaan, jotta päästäisiin uuteen kivaan alkuun ton blogin kanssa :)))

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla