sunnuntai 29. elokuuta 2010

Muokkaus

Heippaahei,

Varmaan jo huomasittekin, että olen muokanut blogin ulkoasua :) Vaihtelu virkistää. Kertokaa toki omat mielipiteenne, voisinko parannella jotakin ja missä onnistuin? Vaihdoin myös tota COULD I KISS YOUn takana olevaa kuvakollaasia, joten aattelin selittää vähän noita kuvia teille :)
laaatu..

Lähetään liikkeelle tosta ensimmäisestä mustavalkosesta kuvasta: Bloginhan nimi on COULD I KISS YOU, eli voisinko suudella sinua tai jotain sinnepäin, niin kyllähän tässä pitää pari pusukuvaakin olla!:) Toi on niin romanttinen, keskellä peltoo, mies kumartuu jii än ee.
Pariisipusukuva: Parisiisi on rakkaudenkaupunki!
Kaikki kolme huulikuvaa: Mun mielestä nää on taiteellisia :D Seksikkäitä. Ja suutelemiseenhan kuuluu huulet ylipäätänsä :)
Sitten toi gebardi: Kuvastaa tosi paljon mua, ja tää blogihan on mun blogi :) Leopardi on tommonen naisellinen ja viekas.
Bilekuva: Rakastan biletystä! Kavereitten kaa juoruamista ja muuta semmoista, ja noi vaatteet? Do I need say more?Ja vielä kaverikuva: Rakastan mun kavereita <3

KOMMENTTIA MITÄ PIDÄTTE?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe