sunnuntai 29. elokuuta 2010

Muokkaus

Heippaahei,

Varmaan jo huomasittekin, että olen muokanut blogin ulkoasua :) Vaihtelu virkistää. Kertokaa toki omat mielipiteenne, voisinko parannella jotakin ja missä onnistuin? Vaihdoin myös tota COULD I KISS YOUn takana olevaa kuvakollaasia, joten aattelin selittää vähän noita kuvia teille :)
laaatu..

Lähetään liikkeelle tosta ensimmäisestä mustavalkosesta kuvasta: Bloginhan nimi on COULD I KISS YOU, eli voisinko suudella sinua tai jotain sinnepäin, niin kyllähän tässä pitää pari pusukuvaakin olla!:) Toi on niin romanttinen, keskellä peltoo, mies kumartuu jii än ee.
Pariisipusukuva: Parisiisi on rakkaudenkaupunki!
Kaikki kolme huulikuvaa: Mun mielestä nää on taiteellisia :D Seksikkäitä. Ja suutelemiseenhan kuuluu huulet ylipäätänsä :)
Sitten toi gebardi: Kuvastaa tosi paljon mua, ja tää blogihan on mun blogi :) Leopardi on tommonen naisellinen ja viekas.
Bilekuva: Rakastan biletystä! Kavereitten kaa juoruamista ja muuta semmoista, ja noi vaatteet? Do I need say more?Ja vielä kaverikuva: Rakastan mun kavereita <3

KOMMENTTIA MITÄ PIDÄTTE?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla