tiistai 3. elokuuta 2010

Ei mulla muuta

Heijssann,

Tein äsken tossa korupostausta videomuodossa, mut se tulee sitten aikojaan tänne ;) Eli ei siis vähään aikaan. Tänään olin yksin kotona päivän kun porukoilla alko työt. Ittellänikin alkaa koulut viikon päästä... itsemurha! Eivaan, ihan jees kun koulut alkaa mut en kestä kokeita ja läksyjä jajajaja. Nojoo, oon tässä kohta menossa lenkille. Go me! Otin tänään myös vähän kuvia mut en jaksa lisätä niitä vielä koneelle. Tässä vielä yks mun lempparibiiseistä ever! http://www.youtube.com/watch?v=W8wvyPDZo_w


Pusujamoi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla