sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Mökkiseikkailu ;)

Heelouu,

Yks asia eka selväks, ei mä en luule itteeni muodikkaaks tai hyväks meikkaajaks, okei? :)
Noniin, nyt vähän mun ja serkkujen (Saaran ja Miisan) mökkiviikosta :) Saara ja Miisa tuli meille maanantaina ja lähettiin lauantaina. Viikolla ehti tapahtu kaikkea, mm. nyrjäytin nilkkani aika pahasti.. :D 
Joka päivä saunottiin yömyöhään ja syötiin karkkia! :D
 Ensimmäisenä iltana nypittiin Miisun kulmakarvat ja niistä tuli tosi hienot, Saara nyppi :) Ja käytiin tietty saunassa :)
 Tokana päivänä mentiin koko päiväks shoppaileen Poriin :) Ostin ihan kivasti juttuja ja esittelen ne huomenna, kuvassa näkyy pari uutta jutskaa ;)
 Samana iltana otettiin kuvia :)
Ja mä ongin vähän aikaa ;)........
 ... ja sain jopa kalan!! :D
 Sitten käytiin torstaina Yyterissä ja loppuviikko vaan oltiin ja rentouduttiin :) Oli kyllä taas ihan mahtava viikko, kiitos teille <3
Huomenna on kavereitten konfirmaatio ja mut on buukattu meikkaamaan yks mun kavereista, uu jea =) !

2 kommenttia:

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla