sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Mökkiseikkailu ;)

Heelouu,

Yks asia eka selväks, ei mä en luule itteeni muodikkaaks tai hyväks meikkaajaks, okei? :)
Noniin, nyt vähän mun ja serkkujen (Saaran ja Miisan) mökkiviikosta :) Saara ja Miisa tuli meille maanantaina ja lähettiin lauantaina. Viikolla ehti tapahtu kaikkea, mm. nyrjäytin nilkkani aika pahasti.. :D 
Joka päivä saunottiin yömyöhään ja syötiin karkkia! :D
 Ensimmäisenä iltana nypittiin Miisun kulmakarvat ja niistä tuli tosi hienot, Saara nyppi :) Ja käytiin tietty saunassa :)
 Tokana päivänä mentiin koko päiväks shoppaileen Poriin :) Ostin ihan kivasti juttuja ja esittelen ne huomenna, kuvassa näkyy pari uutta jutskaa ;)
 Samana iltana otettiin kuvia :)
Ja mä ongin vähän aikaa ;)........
 ... ja sain jopa kalan!! :D
 Sitten käytiin torstaina Yyterissä ja loppuviikko vaan oltiin ja rentouduttiin :) Oli kyllä taas ihan mahtava viikko, kiitos teille <3
Huomenna on kavereitten konfirmaatio ja mut on buukattu meikkaamaan yks mun kavereista, uu jea =) !

2 kommenttia:

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla

Gadgetissa oli virhe