keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Ihmiset

Heelou,

Nyt olis aika sen mielipidepostauksen :) Täällä mökillä saa hyvin ajatuksen kulkemaan kun ei oo ´ketään häiritsemässä. Ja älkää tuomitko muo joistain kirjotusvirheistä, koska tällä äitin työkonella on ihan helvetin vaikeeta kirjottaa :D Noniiin, alotetaas.

Halusin tehä mielipidekirjotuksen ihmisistä. Ihmisten piirteistä mitä ihailen ja piirteistä mistä mä raivostun suunnattomasti.
Ihailen ihmisissä ensinnäkin rehellisyyttä. Rehellisyys kertoo oikeesti mitä mieltä on eikä rupee nuolee sen toisen persettä. On rehellinen ihmisille, eikä valehtele olevansa jotain mitä ei oo!
Mutta mun mielestä liikarehellisyys on ärsyttävää. Eli sanoo joka ikisestä asiasta kuinka se pitäis olla ja kertoo síitä kuinka maisto yhen karkin irtokarkkirasiasta vanhemmilleen itku kurkussa.
Ihailen ihmisissä nöyryyttä ja sympatiaa. (Mulla ei oo hajukaan mikä on sympatia, mutta se kuulosti hyvältä)
Ihailen jos ihminen voi kehuu toista ilosin mielin, eikä sano sitä mielistellen.
Sympatialla yritän tarkottaa just sitä että on ilonen toisten puolesta aidosti :)
Ihmisissä on myös ihanaa avoimuus ja että asenne on kohallaan. Suhtautuu avoimin mielin asioihin eikä oo aina niin hemmetin enakkoluulonen. Mitä mä itte kyllä oon.........
Okei nyt niitä piirteitä mitä mä en kestä ihmisissä, ja näitä on paljon. Tässä vaiheessa haen mun Play maitokaakaon ja henkäsen syvään.
Epäaitous, itsekkyys, ei kunnioita muita, ennakkoluuloisuus, ahneus, mielistely ja vaikka mitä!!
Muo eniten ehkä ärsyttää kun ihmiset ei anna auttaa ja ne luulee, että ne selvii yksin! Mutta toisaalta, jokaisella on oma tapa selvitä tilanteesta kun tilanteesta. Ite mä annan aika helposti tulla mun luokse ja avaudun ihmisille tosi helposti ja se yleensä auttaa oli ongelma mikä tahansa :)
Myös ahneus ja mielistely raivostuttaa! Ja semmonen pomottelu muita kohtaan ja että luulee ittestänsä aivan liikoja, tää tulee esille monien miesten kohalla! ;D
Eli arvostan ihmisissä aitoutta ja mikä saa mut kiehumaan on itsekkyys ja mielistely!
Mikä teijät saa raivostumaan ihmisissä ja mitä te ihmisissä ihailette?

9 kommenttia:

  1. en jaksa lukee, ois ollu kivempi videon :(

    VastaaPoista
  2. Kuullosti mielenkiintoiselta, mäkin arvostan aika samanlaisia piirteitä ihmisissä kuin sä ja samat asiat saa myös mun vereni kiehumaan.

    VastaaPoista
  3. Ano: en aina voi tehä kaikkee videolle ;-)
    Mile: kiva että pidit tätä mielenkiintosena :-)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: kerro miten olisin saanut tästä mielenkiintosemman? :-) voin sitten jatkossa petrata :-)

    VastaaPoista
  5. nää maltesers karkit on ihan tajunnan räjäyttäjii =)) kiitos vinkistä muute,katoin jonku sun videopostauksen mis kerroit niist :D , laivalta löysin näitä :)

    VastaaPoista
  6. koska teet taas videon?:)oot niin ihana niissä ! <3

    VastaaPoista
  7. Pinja: hehe :-D ne on kyl ihan sika hyviii
    Ano: kiitos, ens viikolla tulee videoo :-):-)

    VastaaPoista
  8. Tosi hyvä postaus :"D ei kauheen pitkä jaarittelu vaa just hyvä, sanoisin ekalle anolle et ois kanttinu lukee, koska tässä puhutaan asiaa!

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla