sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

JEJEJEJE

Hallo,

Jee pääsin täällä koneelle!!!! Täällä on ollu tosi kivaa, nyt oon tässä meijän majotuksen aulassa yleisellä koneella. Eilen oltiin shoppailemassa ja tarttu juttuja ihan kivasti mukaan ;) sitten edellispäivävänä oltiin Heide parkissa, mikä on saksalainen huvipuisto! Siellä oli ihan sika helmee! Toivottavasti teilläkin on ollu kivaa siellä Suomessa, oon kuullu et siellä on tosi lämmin :) Lähetään täältä ylihuomenna pois ): Oon lueskellu teijän kommentteja, hyvin ootte pistelly! :) Hyväksyn ne sitten kun oon Hämeenlinnassa!

SEE YOU HUNS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla