lauantai 20. marraskuuta 2010

PHINK

Helou,

Olin kaupungilla tänään (: Ostin pari jutska ja äipälle lahjan jonka se jo saikin. Se oli semmonen ihme vihannesleikkuri :D Käytiin syömässä Huviretkessä, ai, että oikeesti kun oli hyvää ruokaa!! Tilasin semmosseen kanakorin missä oli ranskiksia, älyhyviä friteerattuja(?) kanatikkuja ja maailman mahtavimpaa currymajoneesia! Sitten vielä sen jälkeen vuokrattiin leffa Wolfman.
Mennääs ostoksiin :)

Sori webillä otetut kuvat, kun kamerasta loppu patterit..

Tommosseet blingblingkorvikset Ninjasta, 7,90. Noi oli vissiin keskikokoset. Siellä oli tommossia isoja, keskikokosia ja noita vähän pienempiä.


Pinkki huppari Seppälästä 19,95 e Mulle sopii (ainakin mun mielestä) pinkki tosi hyvin, koska oon blondi. Muuten en pinkistä kauheesti pidä, mutta tää oli tosi kiva :)

Pari kuvaa vielä ennen kaupunkiin lähtöä. (Kauheita lissukuvia mun mielestä :D)


2 kommenttia:

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla