lauantai 27. marraskuuta 2010

Too perfect to you, am I?

Heipulihei,

Mun viikonloppu on ollu aika täyteinen, huomennakin olis starttikirkko :) Perjantaina olin kaveriporukalla torilla kattomassa 'joulun avausta' Kaikki jouluvalot sytytettiin ja siel laulettiin jotain lauluja :D Meille tuli sit kylmä niin mentiin kauppakeskuksee. Ostettii hesestä vähän ruokaa ja juteltiin niitä näitä (: Oli tosi kiva ilta joka venykin sit tosi pitkäks.
Lauantaina (eli tänään) mentiin leffaan samalla porukalla, paitsi Emmi ei päässy. Käytiin kattomassa Harry Potter ja kuolemanvarjelukset osa 1. Oli tosi hyvä! Innolla ootan sitä toista osaa (: Siinä pelästy aika monessakin kohtaa tosi paljon.. Kalle S ainakin tietää kuinka paljon mä pelästyin!
Perjantaina, mä ja Kaisa :)

Lähössä leffaan (: Sanokaas muuten jos haluutte "tutorialia" tosta mun sivuotsisletistä.

Huomenna olis sitten riparin starttikirkko kolmelta. Katotaan jos saisin kuvattua jotain päivänasua tai jotain semmosta.
Heipsun ja hyvät viikonlopun jatkot!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla