perjantai 29. lokakuuta 2010

Ups

Moii,

Ups joo.. ei oo tultu kirjoteltuu. Koko ajan on ollu semmonen "Hei nyt mä kirjotan, hei nyt mä teen sen ja sen postauksen" Ja sit se on menny siihen "Joo teen sen huomenna, illalla teen sen varmasti, ehkä sit huomenna" :D Mutta tässä ollaan ja ihan hengissä kaiken lisäks :)
Saatiin jaksopalautteet tänään, oli kyllä ihan törkee hyvä verrattuna mun seiskan ekan jakson jaksopalautteeseen! Kouluviikko meni tosi nopeesti.
Riparilaput viety, vaihtoehtoiks pistin SAKSAN!!!!!!! :)))) Mahtiiiiii, voin päästä Saksaan riparille.
Jajaja mitäs muuta, sain mustat UGGit tässä vähän aika sitten, ei oo aidot. Ai miksei? Koska paskoisin ne alta aikayksikön :D
Tiiettekö semmosta kuivashampoota? Se on semmonen suihke mikä suihkutetaan hiuksiin ja harjataan pois, sit tulee vastapestyn tuntuset hiukset, kuulemma. Noh yritin ettii tänään kaupungilta semmosta, mutta ei löytynyt. Kertokaas te kokemuksiin, jos on, niin niistä shampoista!

Huomenna(siis ihan oikeesti, lupaan) teen hiustenkihartamis -postauksen :) Koulussa multa aina kysellään, että miten oon saanu niin ihanat kiharat tms, niin tuli siitä sit inspis tehä siitä aiheesta postaus.
Muutenkin huomenna oon menossa vähän kepapille nii kiva, että hiukset on vähän hienommin. Vitsi vitsi :D:D Halloween olis nyt sunnuntaina ja olis kiva pitää jotain pieniä pirskeitä, mutta saapahan nähä, meen varmaan vaan kavereitten kaa ulos huomenna. Aiottekste tehä mitään halloweeninä? Mitäs muuta... tosiaan joo huomenna olis se hiustenkihartamisjutska, teen videolle mut lupaan ottaa vähän kuvia! Toivottavasti youtube toimii...

Oli pakko julkasta tää meijän ihana suklaanaamio kuva Miisan kaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla