lauantai 30. lokakuuta 2010

Kiharruspostaus

Heissan,

Noniin nyt sitä kihartamispostausta :) Teen nyt tälläi, että julkasen kuvat ku tossa videossa menee vielä kaksi tuntia kun se lataa... Joten saa nähä tuleeko video tänään vai pitääkö julkasta huomenna vasta.. Oon menossa kohta vuokraan leffaa (jotain kauhu) koska on halloween :) Karon kaa. Sitten olin äsken kebabilla, oon vieläkin ihan ähky. Sitten kun niitten turkkilaisuomalaisten puheesta ei saa mitään selvää niin on tosi vaikee jutella niitten kaa ku on koko ajan sillai ai hä? :D Mutta kertokaa mitä mieltä ootte mun tukasta tollai kiharrettuna? :)



2 kommenttia:

Vain asiallisia kommentteja! :) Kiitos!
Kamera on Nikon d3100
Olen 175 cm pitkä
Käyn salilla nimeltä Kuntokeidas
Muokkaan videoitani Windows Movie makerilla
Videokamerani on JVC everio
Muokkaan kuviani Windowsin ohjelmalla
Bannerin teen paintilla